Zasady i Warunki

Aktualne warunki zakupu dla KluczeProduktu.pl (Powered by Digital License Retailer AS – Numer organizacji: NO932156725MVA).

Wstęp

Ten zakup podlega następującym ogólnym warunkom sprzedaży dla konsumenckich zakupów towarów przez Internet. Zakupy konsumenckie przez Internet podlegają głównie ustawie o umowach, ustawie o zakupach konsumenckich, ustawie o marketingu, ustawie o działalności gospodarczej oraz ustawie o handlu elektronicznym, a przepisy te przyznają konsumentowi istotne prawa. Przepisy można znaleźć na https://lovdata.no/info/information_in_english. Warunki niniejszej Umowy nie mogą być interpretowane jako ograniczenie praw ustawowych, ale określają główne prawa i obowiązki stron transakcji.

Warunki sprzedaży zostały przygotowane i rekomendowane przez Norweski Urząd Ochrony Konsumentów. Aby lepiej zrozumieć te warunki sprzedaży, zapoznaj się z Przewodnikiem Urzędu Ochrony Konsumentów tutaj.

1. Umowa

Umowa zawiera niniejsze warunki sprzedaży, informacje określone w rozwiązaniu zamówienia oraz wszelkie specjalnie uzgodnione warunki. W przypadku konfliktu między informacjami, to, co zostało wyraźnie uzgodnione między stronami, będzie miało pierwszeństwo, chyba że jest to sprzeczne z obowiązującymi przepisami.

Umowę uzupełniają również odpowiednie przepisy prawa regulujące zakup towarów pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami.

2. Części

Sprzedającym jest:

KluczeProduktu.pl

Adres spółki:
Markens gate 8
4611 Kristiansand
Norway

Adres pocztowy:
Postboks 12
4661 Kristiansand
Norway

E-mail: [email protected]
Telefon: +47 95553396 (tylko dla zapytań biznesowych)
Nazwa firmy: Digital License Retailer AS
Nr firmy: NO932156725MVA

i zwana dalej sprzedawcą/odsprzedawcą.

Kupującym jest konsument składający zamówienie, zwany dalej kupującym.

3. Cena 

Podana cena za towary i usługi jest całkowitą ceną do zapłaty przez kupującego. Cena ta obejmuje wszystkie opłaty i dodatkowe koszty. Dodatkowe koszty, o których sprzedawca nie poinformował przed zakupem, nie ponoszą kupującego. Wyjątki: Wszyscy klienci spoza Norwegii są obciążani podatkiem VAT 0% z tytułu eksportu usług. Ceny sprzedaży widoczne w sklepie internetowym zawierają stawkę VAT 0%. Klienci z adresem w Norwegii zostaną obciążeni dodatkowymi 25% ceny sprzedaży widocznej w sklepie internetowym.

4. Zawarcie umowy

Umowa jest wiążąca dla obu stron z chwilą wysłania zamówienia przez kupującego do sprzedającego.

Umowa nie jest jednak wiążąca, jeżeli w ofercie sprzedawcy w rozwiązaniu zamówienia w sklepie internetowym lub w zamówieniu kupującego wystąpi błąd pisarski lub literowy, a druga strona zdała sobie sprawę lub powinna była się zorientować, że taki błąd zaszła .

5a. Zapłata

Sprzedający może żądać zapłaty za przedmiot od momentu jego wysłania od sprzedającego do kupującego.

Jeśli kupujący używa karty kredytowej lub debetowej podczas płatności, sprzedający może zarezerwować cenę zakupu na karcie podczas składania zamówienia. Karta jest obciążana w dniu wysyłki.

Przy płatności fakturą faktura jest wystawiana kupującemu w momencie wysyłki towaru. Termin płatności podany jest na fakturze i wynosi co najmniej 14 dni od daty otrzymania.

Kupujący poniżej 18 roku życia nie mogą zapłacić kolejną fakturą (obecnie nie oferujemy płatności za pomocą faktury).

5b. Portfel cyfrowy („Mój portfel” w sekcji „Moje konto”)

Za każdy zakup dokonany w sklepie internetowym każdy zarejestrowany klient otrzyma 10% ceny zakupu w swoim cyfrowym portfelu (Cashback). Cashback można wykorzystać w całości na przyszłe zakupy, zarówno na częściową, jak i pełną płatność za towar. Portfel cyfrowy można również doładować, korzystając z metod płatności w sklepie internetowym. Nie ma możliwości wypłaty doładowanego kredytu lub zwrotu Cashbacku na konto bankowe. Saldo w Twoim cyfrowym portfelu wygaśnie po 12 miesiącach od daty zakupu/zarobienia. Dotyczy to zarówno zarobionego zwrotu gotówki, jak i ręcznego doładowania portfela. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia salda w portfelu cyfrowym i zablokowania konta, jeśli wykryjemy nadużycie usługi.

6. Dostawa

Dostawa następuje w momencie przejęcia przedmiotu przez kupującego lub jego przedstawiciela (kod seryjny do gry lub oprogramowania).

Wszystkie nasze produkty są dostarczane cyfrowo w postaci klucza produktu do produktu. Większość kluczy produktów jest dostarczana automatycznie i można je odebrać natychmiast po zakupie. Jak znaleźć kod:

Iść do “Moje konto” klikając w prawym górnym rogu strony internetowej: “Witaj, [twoje imię]”.
Kliknij “Zamówienia“. Znajdź prawidłowy identyfikator zamówienia i naciśnij „POKAŻ” po prawej stronie pod nagłówkiem „DZIAŁANIA”.

Poniżej całkowitej kwoty na stronie zamówienia znajdziesz klucze produktu dla każdego zakupionego produktu.

JEŚLI NIE ZNAJDZIESZ KLUCZY PRODUKTU:

Jeśli klucz produktu nie jest wymieniony na stronie zamówienia, zostanie automatycznie wysłany pocztą elektroniczną w ciągu godziny od momentu zakupu (poniedziałek – niedziela w godzinach 9:00 – 23:00 (UTC+2)).

Jeśli nie otrzymałeś klucza produktu po dwóch godzinach, skontaktuj się z nami.

Termin realizacji kluczy produktów

Niektóre klucze produktów mogą mieć określony termin wykorzystania, dlatego zachęcamy do wykorzystania kluczy produktów w ciągu 1 miesiąca od zakupu. W związku z tym nie można ubiegać się o odszkodowanie za klucz produktu, który ma więcej niż 1 miesiąc od daty zakupu i nie został jeszcze wykorzystany. Po zrealizowaniu klucza produktu nie będzie on miał innej daty ważności niż opisana dla konkretnego produktu.

7. Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym, jeżeli dostarczanie rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta, a konsument przyjmuje do wiadomości, że w ten sposób utracił prawo odstąpienia. (por. § 22 n) prawa odstąpienia od umowy (https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27/KAPITTEL_8#KAPITTEL_8)
Z drugiej strony w KluczeProduktu.pl chcemy oferować lepszą obsługę klienta i dlatego oferujemy 14-dniowy zwrot zgodnie z sekcją 34 prawa do odstąpienia od umowy. Wymaga to, aby kod produktu nie został wykorzystany.
8. Opóźnienie i brak dostawy – prawa kupującego i termin zgłaszania reklamacji
Jeżeli sprzedający nie dostarczy towaru lub dostarczy go zbyt późno zgodnie z umową między stronami i nie jest to spowodowane przez kupującego lub okoliczności kupującego, kupujący może wstrzymać cenę zakupu, dochodzić roszczeń, anulować umowę i/lub na zasadach określonych w rozdziale 5 Ustawy o zakupach konsumenckich. domagać się odszkodowania od sprzedawcy. W przypadku naruszenia uprawnień dowód musi mieć formę pisemną (np. e-mail).

Spełnienie

Jeżeli sprzedający nie dostarczy towaru lub dostarczy go zbyt późno zgodnie z umową między stronami i nie jest to spowodowane przez kupującego lub okoliczności po stronie kupującego, kupujący może wstrzymać się z ceną zakupu, domagać się realizacji, odstąpić od umowy i/lub na zasadach określonych w rozdziale 5 Ustawy o zakupach konsumenckich. domagać się odszkodowania od sprzedawcy.

W przypadku naruszenia uprawnień dowód musi mieć formę pisemną (na przykład e-mail).

Wycofanie

Jeśli sprzedawca nie dostarczy produktu (klucza produktu) w momencie dostawy, kupujący musi nakłonić sprzedawcę do dostarczenia w rozsądnym dodatkowym terminie realizacji. Jeśli sprzedający nie dostarczy towaru w dodatkowym czasie, kupujący może anulować zakup.

Kupujący może jednak natychmiast anulować zakup, jeśli sprzedający odmówi dostarczenia przedmiotu. To samo dotyczy sytuacji, gdy dostawa w uzgodnionym terminie była kluczowa dla zawarcia umowy lub gdy kupujący poinformował sprzedawcę, że kluczowy jest czas dostawy.

Jeżeli rzecz (klucz produktu) zostanie dostarczona po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego przez konsumenta lub po terminie dostawy, który był decydujący dla zawarcia umowy, roszczenia o odstąpienie należy zgłosić w rozsądnym terminie po poinformowaniu kupującego o dostawie.

Odszkodowanie

Kupujący może żądać odszkodowania za określoną stratę w wyniku zwłoki. Nie dotyczy to jednak sytuacji, gdy sprzedawca udowodni, że opóźnienie jest spowodowane przeszkodą, na którą sprzedawca nie ma wpływu, a której w chwili zawarcia umowy nie można było rozsądnie wziąć pod uwagę, której nie można było uniknąć lub której skutki byłyby przezwyciężone.

9. Brak towaru – uprawnienia kupującego i termin reklamacji

Jeżeli rzecz ma wadę, kupujący musi w rozsądnym czasie po jej wykryciu lub powinien był zostać wykryty, powiadomić sprzedawcę, że powołuje się na wadę. Kupujący zawsze ogłaszał na czas, jeśli nastąpi to w ciągu 2 miesięcy. wada została wykryta lub powinna była zostać wykryta. Reklamacje można składać w ciągu dwóch lat od przejęcia towaru przez kupującego. Jeżeli rzecz lub jej część ma trwać znacznie dłużej niż dwa lata, termin reklamacji wynosi pięć lat.

Jeżeli rzecz ma wadę, która nie wynika z winy kupującego lub okoliczności, w jakich kupujący obniżenie ceny, żądanie unieważnienia umowy i/lub żądanie rekompensaty ze sprzedaży.

Reklamacje do sprzedawcy należy składać na piśmie.

Korekta lub ponowna dostawa

Kupujący może wybrać pomiędzy żądaniem uzupełnienia braków lub dostarczeniem podobnych towarów. Sprzedający może jednak sprzeciwić się roszczeniu kupującego, jeśli realizacja roszczenia jest niemożliwa lub jeśli sprzedający ponosi nieracjonalne koszty. Korekta lub dostawa musi nastąpić w rozsądnym terminie. Sprzedający co do zasady nie jest uprawniony do podjęcia więcej niż dwóch prób usunięcia tej samej wady.

Zniżka

Kupujący może żądać odpowiedniego obniżenia ceny, jeśli towar nie zostanie poprawiony lub wysłany. Oznacza to, że stosunek ceny przecenionej do ceny uzgodnionej odpowiada stosunkowi wartości towaru w stanie wadliwym do stanu umownego. Jeżeli istnieją ku temu konkretne powody, można zamiast tego ustalić obniżkę ceny jako nieistotną dla kupującego.

Wycofanie

Jeśli towar nie zostanie poprawiony lub ponownie dostarczony, kupujący może również zrezygnować z zakupu, gdy wada nie jest nieistotna.

10. Prawa sprzedającego w przypadku niewykonania zobowiązania przez kupującego

Jeżeli kupujący nie ureguluje zapłaty lub nie wywiąże się z innych obowiązków wynikających z umowy lub prawa, a nie wynika to ze sprzedawcy lub okoliczności sprzedawcy, sprzedawca może, zgodnie z przepisami ustawy o zakupach konsumenckich, zatrzymać towar, żądać wykonania umowy, żądać rozwiązania umowy i żądać odszkodowania. od kupującego. Sprzedający może również, w zależności od przypadku, żądać odsetek za zwłokę, opłat windykacyjnych oraz rozsądnej opłaty za nieodebrane towary.

Spełnienie

Sprzedający może utrzymać zakup i zażądać od kupującego zapłaty ceny zakupu. Jeśli przedmiot (klucz produktu) nie zostanie dostarczony, sprzedawca traci swoje prawo, jeśli będzie czekał bezzasadnie długo z reklamacją.

Wycofanie

Sprzedający może rozwiązać umowę w przypadku istotnego uchybienia lub innego istotnego naruszenia ze strony kupującego. Sprzedający nie może się jednak wycofać, jeśli cała cena zakupu zostanie zapłacona. Jeżeli sprzedający wyznaczy rozsądny dodatkowy termin, a kupujący nie zapłaci w tym terminie, sprzedający może anulować zakup.

Odsetki za zwłokę / opłata windykacyjna

Jeżeli kupujący nie zapłaci ceny kupna zgodnie z umową, sprzedający może żądać odsetek od ceny kupna zgodnie z ustawą o odsetkach za zwłokę. W przypadku braku zapłaty, roszczenie może, po uprzednim powiadomieniu, zostać przesłane kupującemu, który następnie zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za opłaty na podstawie ustawy o windykacji.

11. Gwarancja

Gwarancja ze strony sprzedawcy lub producenta daje kupującemu uprawnienia wykraczające poza te, które kupujący posiada już na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Dlatego gwarancja nie nakłada ograniczeń na prawo kupującego do odwołania i roszczenia w przypadku opóźnień lub braków zgodnie z klauzulami 9 i 10

12. Informacje osobiste

Osobą odpowiedzialną za przetwarzanie zebranych danych osobowych jest Sprzedawca. O ile Kupujący nie postanowi inaczej, zgodnie z Ustawą o Danych Osobowych, Sprzedający może gromadzić i przechowywać wyłącznie dane osobowe niezbędne Sprzedającemu do realizacji zobowiązań wynikających z Umowy. Dane osobowe Kupującego zostaną ujawnione innym tylko wtedy, gdy jest to konieczne do zawarcia umowy z Kupującym przez Sprzedawcę lub w przypadkach ustawowych.

Aby służyć Ci w najlepszy możliwy sposób, konieczne jest posiadanie wystarczających informacji o Tobie jako kliencie. Po zapoznaniu się z tym, co jest przechowywane przez informacje o naszych klientach, uważamy, że nie ma u nas przechowywanych żadnych wrażliwych ani krytycznych danych i że mogą one zostać wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem.

Możemy zapewnić, że nasze wewnętrzne procedury nie pozwalają na otrzymywanie poufnych lub krytycznych informacji z zewnątrz.

Podczas korzystania z naszych rozwiązań płatniczych nie są przechowywane żadne wrażliwe ani krytyczne dane.

Zgodnie z naszą polityką nie sprzedajemy, nie handlujemy ani w żaden inny sposób nie rozpowszechniamy informacji o Tobie jako kliencie osobom trzecim bez Twojej zgody.
Wszystkie strony podczas przechowywania informacji są bezpiecznie zabezpieczone.

12.1 Przechowywanie danych osobowych

Ustawa o rachunkowości nakłada na nas obowiązek przechowywania danych transakcyjnych przez 5 lat. W celu zabezpieczenia praw klientów w związku z gwarancjami i reklamacjami zgodnie z ustawą o zakupach konsumenckich, ustawą o zakupach oraz naszymi warunkami sprzedaży przechowujemy historię zakupów przez 10 lat.

12.2 Bezpieczeństwo danych osobowych

W KluczeProduktu.pl stosujemy dobre procedury i kompleksowe środki, aby zapewnić, że osoby nieupoważnione nie uzyskają dostępu do Twoich danych osobowych, a przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów. Przykładami takich środków są oceny ryzyka, wdrażanie środków organizacyjnych i fizycznych, procedury zarządzania dostępem i archiwizacji, a także procedury postępowania z danymi i rozpatrywania wniosków dotyczących prawa dostępu, poprawiania i usuwania.

Możesz mieć pewność, że przechowujemy Twoje dane osobowe w bezpieczny sposób.

12.3 Zmiana lub usunięcie danych osobowych

Chcesz zmienić swoje imię lub usunąć swoje konto u nas? Prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

13. Rozwiązanie konfliktu

Reklamacje kierowane są do Sprzedającego w rozsądnym terminie, por. Artykuły 9 i 10. Strony dążą do rozstrzygania wszelkich sporów na zasadach polubownych. Jeśli to się nie powiedzie, kupujący może skontaktować się z Norweską Radą Konsumentów w celu przeprowadzenia mediacji. Norweska Rada Konsumentów jest dostępna pod numerem +47 23 400 500 lub https://www.forbrukerradet.no/contact-us